Klachtenafhandeling

Indien je een klacht hebt op één van onze producten of over onze dienstverlening, kun je contact opnemen met onze service-afdeling. Binnen maximaal 4 werkdagen na ontvangst van je melding ontvang je een inhoudelijke reactie op je klacht van één van onze medewerkers.

Babypark beschikt over een eigen serviceafdeling, waardoor schade aan een product in de regel redelijk snel, en in veel gevallen direct ter plekke kan worden verholpen. Als we het product moeten opsturen naar de fabrikant voor reparatie of beoordeling, kunnen we in de meeste gevallen voor een vervangend leenproduct zorgen, zodat jij toch vooruit kunt.

Als de ingediende klacht niet door ons opgelost kan worden kunt u een klacht / geschil indienen bij Geschillencomissie Thuiswinkel, www.sgc.nl. Dat kan via postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via het ODR Platform.


Contactgegevens serviceafdeling:
E-mail: service@babypark.nl
Telefoon: 0488-48 88 88 (toets 3 voor service)

Adresgegevens
Babypark Kesteren
T.a.v. Service Afdeling
Hogeveldseweg 5
4041 CP Kesteren